Társadalomépítés - A jövő kovásza

 


Társadalomèpités - A jövő kovásza

Szervezési munka. Javaslat:

1. A kovász: kulcsemberek megnyerése, hiteles professzorok, akik az egyetemek “bent” vannak az egyetemi közéletben

2. 12 kulcsember megnyerése

3. Van 65 felsőfokú intézmény

4. Puzsérnek egyetemről egyetemre kell előadásokat tartani! Mondjuk a 10 -12

egyetemen

5. Induló gyűlés a 12 professzorral Budapesten, jöjjenek az egész országból az

egyetemi hallgatók

6. ALUMNI bekapcsolása, támogatása. Szellemi vagyon és kultúra

7. Nem kampány! Folyamatos “munka”


KÖZÖSSÉG- ÉS TÁRSADALOMÉPÍTÉS


Az új világ kovásza az egyetemekben születik

Nem kampány. Szervezés. Ez jövő.


1. A KOVÁSZ – Hiteles emberek, élő jelenlét

Meg kell nyerni azokat a professzorokat, akik bent vannak az egyetemi közéletben, és kimernek állni a közösségért. Ők a változás első tanúi és hordozói.


2. 12 KULCSEMBER

Mindössze tizenkét hiteles, bátor értelmiségi elegendő, hogy elindítson egy országos

szellemi megmozdulást.


3. 65 FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNY

Minden egyetem egy új közösségi gócpont lehet. Az ország teljes szellemi térképére

kiterjedhet a kezdeményezés.


4. PUZSÉR ELŐADÁSAI – Egyetemről egyetemre

Provokatív, inspiráló, gondolatébresztő.

Puzsér Róbert bejárja az ország egyetemeit, és elindítja a párbeszédet – nem a pártok,

hanem az emberek nevében.


5. INDULÓ GYŰLÉS BUDAPESTEN

12 professzor és az érdeklődő hallgatók személyes találkozása – egy közös indulás.

Történelmi pillanat, ahol a tanárok és diákok együtt vállalják a felelősséget a jövőért.


6. ALUMNI-HÁLÓZAT

A volt hallgatók hatalmas tartalékot jelentenek. Most visszatérhetnek Alma Materükhöz – nem nosztalgiából, hanem küldetéstudattal.


7. FOLYAMATOS MUNKA

Ez nem egy esemény – ez életforma.

Szervezés, párbeszéd, közösségi jelenlét: alulról építkező demokrácia, új szívvel és új értelemmel.


Ha érzed, hogy része vagy ennek – csatlakozz!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az eltűnő emlékezet?

A helyzetünk, vigyázzunk EUROPÁRA!

Gandhi Gázában S.O.S.